Φόρμα αναζήτησης

BUSINESS

Feel: Το (ελληνικό) έξυπνο βραχιόλι που καταλαβαίνει τα συναισθήματά σας

Πέμπτη, 24. Δεκεμβρίου 2015 - 11:43
Feel: Το (ελληνικό) έξυπνο βραχιόλι που καταλαβαίνει τα συναισθήματά σας - Κεντρική Εικόνα

Ο ρυθμός της καθημερινότητας σας καταβάλει, οι απαιτήσεις της δουλειάς σας κάνουν να τρέχετε όλη μέρα και από το άγχος δεν ακούτε τα σημάδια που σας στέλνει το σώμα σας για το πώς νιώθει και τι θέλει.

Γράφει η Ελένη Λαζάρου

Πως θα σας φαινόταν να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή πως νιώθετε , τι σας προκαλεί αρνητικά συναισθήματα , τι σας προκαλεί θετικά και να έχετε έναν προσωπικό σύμβουλο ευεξίας που να σας προτρέπει τι να κάνετε ώστε να νιώσετε χαρά; Αυτό κάνει το έξυπνο βραχιόλι feel...

Όταν νιώθετε άγχος και πίεση το βραχιόλι δονείται και σας κάνει να το αναγνωρίσετε ενώ σας προτείνει ασκήσεις αναπνοής και διαλογισμό για να ανακουφιστείτε. Και δεν μένει εκεί. Από τα δεδομένα που έχει κρατήσει σας θυμίζει ότι την τάδε ημέρα και την τάδε ώρα νιώσατε χαρά ή ικανοποίηση οπότε σας προτείνει με αυτόν τον τρόπο να επαναλάβατε αυτό που κάνατε τότε που μπορεί να ναι από την η επαφή σας με τον ερωτικό σας σύντροφό μέχρι μια βόλτα, γυμναστική ή ένα ωραίο φαγητό.

feel2

Αρχικά μετράει πέντε συναισθήματα: την χαρά, την λύπη, το θυμό, το άγχος και την ικανοποίηση. Το έξυπνο και κομψό βραχιόλι feel κατασκευάστηκε δύο Έλληνες από την Νάξο. Ο Χάρης Tσίρμπας και ο Γιώργος Ελευθερίου . Ο Χάρης και ο Γιώργος γνωρίζονται από παιδιά καθώς έχουν καταγωγή από τη Νάξο, πήγαν στο ίδιο σχολείο και σπούδασαν στην ίδια σχολή (Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο ΕΜΠ). Ο Γιώργος συνέχισε τις σπουδές του στο Columbia της Νέας Υόρκης, όπου και έμεινε για μερικά χρόνια, ενώ ο Χάρης πήρε το δρόμο της έρευνας κάνοντας διδακτορικό στο εργαστήριο Βιοϊατρικής Τεχνολογίας του Ε.Μ.Π.

feel3

Ο Γιώργος Ελευθερίου μιλά στο koolnews.gr και εξηγεί τι είναι το βραχιόλι feel: «Το Feel είναι το πρώτο έξυπνο βραχιόλι που αναγνωρίζει αυτόματα τα ανθρώπινα συναισθήματα καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, και προσφέρει συμβουλές για ψυχική ευεξία» μας λέει.

Πως όμως το κάνει αυτό; «Οι ενσωματωμένοι αισθητήρες στο βραχιόλι καταγράφουν μια σειρά βιοσημάτων από τον καρπό του χρήστη, όπως τον καρδιακό παλμό, τη θερμοκρασία και την εφίδρωση» μας εξηγεί , «ενώ στο παρασκήνιο, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης αναγνωρίζουν τη συναισθηματική του κατάσταση.

Παράλληλα, η εφαρμογή του Feel στο κινητό λειτουργεί σαν ένα συναισθηματικό ημερολόγιο για το χρήστη, που του δείχνει πώς ένιωσε μέσα στην ημέρα, τον βοηθάει να διακρίνει συναισθηματικά μοτίβα, και του παρέχει προσωποποιημένες συμβουλές για να βελτιώσει τις συναισθηματικές του συνήθειες. Επιπλέον, η εφαρμογή θα σχεδιάζει ένα ολοκληρωμένο προσωπικό πρόγραμμα, βασισμένο στις αρχές της ψυχολογίας, που θα οδηγεί το χρήστη από τα αρνητικά συναισθήματα στα θετικά.»

feel1

Η ιδέα προέκυψε εντελώς τυχαία, πριν από έναν χρόνο, κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για την απήχηση των wearables στην Αμερικάνικη αγορά. Με χιουμοριστική διάθεση ο Γιώργος ανέφερε ότι πια τίποτα δεν έχει μείνει που να μην μετριέται από τα wearables, εκτός από τα συναισθήματα. Όταν ο Χάρης του απάντησε ότι κάτι τέτοιο είναι όντως εφικτό και υλοποιήσιμο, ο Γιώργος έμεινε έκπληκτος και ενθουσιασμένος. Η ιδέα του Feel μόλις είχε γεννηθεί.

Το έξυπνο βραχιόλι έχει προκαλέσει αίσθηση στην Αμερική και η ιστοσελίδα L.A TechWatch κατέταξε την εταιρεία του Γιώργου και του Χάρη μέσα στις 4 πιο σημαντικές startups αυτή τη στιγμή. Χαρακτηριστικό της αποδοχής που έχει η ιδέα των δύο Ελλήνων στην Αμερική είναι ότι στο Launch, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για Wearables και Internet of Things στο Σαν Φρανσίσκο, η εταιρεία τους επελέγη ως μια από τις καλύτερες startup και κλήθηκαν να παρουσιάσουν το προϊόν τους στη σκηνή. Το έξυπνο βραχιόλι έχει ήδη μεγάλη ζήτηση από το κοινό κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχει εξαπλασιαστεί ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν εγγραφεί στη mailing list της εταιρείας για να μαθαίνουν τα νέα και την πρόοδό σχετικά με το feel.

feel7

To βραχιόλι βρίσκεται στο στάδιο της τελειοποίησής του και θα κυκλοφορήσει στην αγορά τα Χριστούγεννα του 2016. Αρχικά σε χώρες της Βορείου Αμερικής και Δυτικής Ευρώπης, όμως στόχος των δύο Ελλήνων είναι να επεκταθούν σε όλο τον κόσμο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, ενώ παράλληλα θα αναπτύσσουν καινούριες τεχνολογίες που θα αναγνωρίζουν τα ανθρώπινα συναισθήματα μέσω της φωνής, των εκφράσεων του προσώπου και της ανάλυσης κειμένου.

feel5

Όραμά τους; Ένας κόσμος όπου το κινητό μας τηλέφωνο θα μας προτρέπει να πάμε για τρέξιμο όταν αγχωνόμαστε ή να καλούμε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο όταν νιώθουμε θλιμμένοι. Έναν κόσμο όπου εφαρμογές όπως το Υoutube, ή το Spotify θα μας προτείνουν βίντεο και μουσική ανάλογα με τη διάθεσή μας. Έναν κόσμο όπου θα μπορούμε να διαγνώσουμε ψυχικές ασθένειες, όπως η κατάθλιψη, αρκετά νωρίς ώστε να τις καταπολεμήσουμε αποτελεσματικά.

feel3

Περισσότερες πληροφορίες για το Feel μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα myfeel.co, το blog και τη σελίδα στο Facebook.-- https://www.facebook.com/FeeLwristband/?fref=ts

Διαβάστε περισσότερα:

Iron Guard: Η νέα εταιρεία υπηρεσιών ασφαλείας με σύμβουλο τον Μιχάλη Ζαμπίδη - Κεντρική Εικόνα
Η Iron Guard Protection, η νέα εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφαλείας πραγματοποίησε την επίσημη παρουσίασή της την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016 σε Συνέντευξη Τύπου. Η Iron Guard είναι...
ION: Συμφωνία-ανάσα για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της - Κεντρική Εικόνα
Σε συμφωνία με τις τράπεζες για την αναδιάρθρωση του δανεισμού της προχώρησε η ΙΟΝ η μοναδική σοκολατοβιομηχανία στη χώρα μας που παραμένει ακόμη σε ελληνικά χέρια.  H διοίκηση...
Ελληνίδες αεροσυνοδούς ψάχνει η Qatar Airways – Τι προσόντα απαιτούνται - Κεντρική Εικόνα
Προσωπικό καμπίνας αναζητά στην Αθήνα η αεροπορική εταιρεία Qatar Airways και γι αυτό το Σάββατο 12 Νοεμβρίου διοργανώνει event στο ξενοδοχείο Intercontinental. Οι αιτήσεις που θα...

Best of internet