Φόρμα αναζήτησης

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το YouTube παρουσίασε το νέο εργαλείο για τις online διαφημίσεις

Δευτέρα, 20. Μαρτίου 2017 - 20:41
Το YouTube παρουσίασε το νέο εργαλείο για τις online διαφημίσεις - Κεντρική Εικόνα

Τις νέες προϊοντικές καινοτομίες και ευρήματα ερευνών παρουσίασε σήμερα το YouTube κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης. Συγκεκριμένα, σε δημοσίευση της Google αναφέρεται ότι η εταιρεία εισάγει το εργαλείο Unique Reach στο πρόγραμμα διαφήμισης AdWords, το οποίο επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να βλέπει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών και τον μέσο όρο των «impressions» (η εμφάνιση μιας online διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιστοσελίδες) ανά χρήστη σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες.

Όπως αναφέρεται στη δημοσίευση της εταιρείας, η εμφανισιμότητα (viewability) στο YouTube αυξήθηκε το 2016, φτάνοντας το 93% σε σχέση με το 91% το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η εμφανισιμότητα των βίντεο στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές αυξήθηκε από 54% το 2015 στο 66% το 2016.

Επίσης, οι διαφημίσεις στο YouTube στη συντριπτική πλειονότητά τους (95%) περιέχουν ήχο. Σύμφωνα με έρευνα της Google, τα βίντεο με ήχο που προβάλλονται στο YouTube έχουν ως αποτέλεσμα οι χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τη μάρκα που διαφημίζεται (brand awareness), σε σχέση με αυτούς που είτε βλέπουν είτε ακούν μια διαφήμιση.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Google, το να βλέπει και να ακούει ταυτόχρονα ο χρήστης μια διαφήμιση δεν είναι αρκετό, αφού παραμένει το ερώτημα πόση ώρα αφιερώνει για την παρακολούθηση του περιεχομένου. Έτσι, προκειμένου να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σ' αυτά τα σημαντικά δεδομένα, η εταιρεία θα ξεκινήσει να παρέχει αναφορές σχετικά με τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις διαφημίσεις που προβάλλονται.

Με αυτά τα εργαλεία, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν ποιες διαφημίσεις συγκεντρώνουν την προσοχή των θεατών.

    Διαβάστε περισσότερα:

    Τα 10.000 παιχνίδια γιορτάζει το Kickstarter (pics) - Κεντρική Εικόνα
    Στις 29 Απριλίου του 2009, τη δεύτερη μέρα λειτουργίας της πλατφόρμας συμμετοχικής χρηματοδότησης Kickstarter, ο Έρικ Μπέρλιν ξεκίνησε την πρώτη καμπάνια χρηματοδότησης παιχνιδιού...
    Μόνο η Samsung δεν «σκοτώνει» τις κυρτές τηλεοράσεις - Κεντρική Εικόνα
    Μετά τον θάνατο των 3D τηλεοράσεων, που εγκαταλείφθηκαν από όλους τους μεγάλους κατασκευαστές, έρχεται η σειρά των κυρτών οθονών καθώς η Sony και η LG ανακοίνωσαν στις αρχές του...
    Σε αυτό το παιχνίδι κυνηγάς να «πιάσεις» χρήματα και δώρα (pics) - Κεντρική Εικόνα
    Πέρυσι το καλοκαίρι το παιχνίδι Pokemon Go έκανε θραύση βγάζοντας παιδιά και ενήλικες στους δρόμους για να κυνηγήσουν τον Πικατσού και τον Μπούλμπασαρ. Σημείωσε κέρδη 200 εκατ....

    Best of internet