Φόρμα αναζήτησης

EXTRAS

Μεγαλογιατρός κατηγορείται ότι αυνανίστηκε και εκσπερμάτωσε στο πρόσωπο ασθενή [εικόνα]

Πέμπτη, 14. Ιανουαρίου 2016 - 17:31
Μεγαλογιατρός κατηγορείται ότι αυνανίστηκε και εκσπερμάτωσε στο πρόσωπο ασθενή [εικόνα] - Κεντρική Εικόνα

Μπορεί να μοιάζει απίστευτο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό: επιφανής γιατρός της Νέας Υόρκης κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση εις βάρος ασθενή του.

Συγκεκριμένα, η 22χρονη υποστηρίζει ότι ο γιατρός, αφού πρώτα της χορήγησε ισχυρή δόση μορφίνης και έχασε τις αισθήσεις της, αυνανίστηκε και εκσπερμάτωσε στο πρόσωπό της!

Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η Daily Mail, ο γιατρός καταζητείται για ανάκριση από τις αρχές. Μάλιστα, ο 45χρονος Dr. David Newman είναι βετεράνος του Ιράκ και του απαγορεύτηκε να εξετάζει ασθενείς μέχρι νεωτέρας.

Το νοσοκομείο μέσω ανακοινωθέντος ανέφερε: «Έχουμε ενημερωθεί ότι υφίσταται ισχυρισμός εναντίον μέλους του προσωπικού μας. Είναι μια υπόθεση που ερευνάται. Συνεργαζόμαστε πλήρως με τις αρμόδιες αρχές. Λαμβάνουμε το ζήτημα πολύ σοβαρά και ήδη διεξάγουμε και εμείς τη δική μας εσωτερική έρευνα».

Περιγράφοντας το επίμαχο περιστατικό, οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι η ασθενής, λίγο πριν τις 10:30 το πρωί και έπειτα από έντονο πόνο στον αριστερό της ώμο, εισήχθη σε δωμάτιο στα επείγοντα περιστατικά του νοσοκομείου, όπου της χορηγήθηκαν φάρμακα και μορφίνη από μια νοσοκόμα και στη συνέχεια της ζήτησαν να γδυθεί, για να υποβληθεί σε ακτινογραφία.

[caption id="attachment_809447" align="aligncenter" width="400"]

Ο γιατρός[/caption]

Η γυναίκα ισχυρίζεται ότι αφαίρεσε μόνο το πάνω μέρος των ρούχων της και, όταν ο Dr. Newman μπήκε στο δωμάτιο, ήταν ντυμένη από τη μέση και κάτω.

O γιατρός, σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην ασθενή, της είπε ότι θα της έκανε μια ένεση μορφίνης και εκείνη απάντησε ότι προηγούμενα η νοσοκόμα της είχε ήδη χορηγήσει το εν λόγω φάρμακο... Ήταν όμως αργά, γιατί είχε ήδη αρχίσει να νιώθει ένα κάψιμο στο χέρι της και κατάλαβε ότι ο γιατρός της είχε χορηγήσει, παρά τη θέλησή της, και άλλη δόση μορφίνης.

Στη συνέχεια άρχισε να χάνει τις αισθήσεις της και, ανήμπορη να αντιδράσει, κατάλαβε ότι ο γιατρός άρχισε να αυνανίζεται. Ξαφνικά, ένιωσε το σπέρμα του στο πρόσωπό της. Λίγο αργότερα, οι νοσοκόμες βρήκαν την ασθενή στο δωμάτιο, σε κατάσταση σοκ. Ο γιατρός απέφυγε να προβεί σε δηλώσεις και, μέσω του κύκλου του, ισχυρίζεται ότι δεν συνέβη ποτέ τίποτα.

Διαβάστε περισσότερα:

Το «ψέμα» των τέλειων κορμιών στα social media μέσα από φωτογραφίες (pics) - Κεντρική Εικόνα
Οι εικόνες με τα τέλεια, σέξι κορμιά με τις οποίες βομβαρδιζόμαστε καθημερινά από τα social media, επιβάλλουν στερεότυπα και κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν άσχημα με την εικόνα...
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» σας προσκαλεί στην 3η Μεγάλη Γιορτή για τα Παιδιά: 7 - 11 Δεκεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Helexpo στο Μαρούσι - Κεντρική Εικόνα
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» διοργανώνει για 3η συνεχή χρονιά την Μεγάλη Γιορτή για τα Παιδιά, 7 - 11 Δεκεμβρίου, από τις 09:00 έως τις 21:00, με ελεύθερη είσοδο στο Εκθεσιακό Κέντρο...
Όλος ο κόσμος του interactive marketing & 5 συναρπαστικοί διεθνείς ομιλητές στο imc.16 - Κεντρική Εικόνα
Πέντε διεθνείς ομιλητές από Facebook, Google, Saatchi & Saatchi και IAB UK φέρνει το imc.16 (www.imc16.gr) στη σκηνή του Προορισμός Παπαστράτος στις 9 Δεκεμβρίου, με σκοπό να...

Best of internet