in , ,

Viral Video: Ποιο Astrazeneca; Η τρομερή ασθένεια οπου αντί για τρίχες φυτρώνουν νύχια

viral video

Μια νεαρή γυναίκα έχει χαρακτηριστεί ιατρικό μυστήριο αφού πέσει θύμα μιας άγνωστης ασθένειας που προκαλεί την ανάπτυξη ανθρώπινων νυχιών από τα θυλάκια της τρίχας.
Κυριολεκτικά αντί να βγάζει τρίχες βγάζει νύχια
Τρίχες και νύχια αποτελούνται από κερατίνη. Με τη χορήγηση στεροειδών, όχι ότι ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΗΚΑΝ όλα τα κύτταρα μαζί, αλλά μπορεί να είχαν μια μοναδική ευαισθησία στα στεροειδή (που στερεοχημικά μοιάζουν με ορμόνες, η τεστοστερόνη είναι μία τέτοια πχ) και να μεταβλήθηκε ο μεταβολισμός τους.
Η περιπέτεια της Σανίνα Άισομ άρχισε το 2009, όταν υπέστη μια σοβαρή κρίση άσθματος.
Οι γιατροί της έδωσαν στεροειδή για να αντιμετωπίσουν τη δύσπνοια. Λίγο μετά τη χορήγηση των φαρμάκων, η νεαρή κοπέλα άρχισε να έχει φαγούρα σε όλο το σώμα. Οι γιατροί της έδωσαν άλλα φάρμακα, πιστεύοντας ότι επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση. Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε.
Η Σανίνα υποβλήθηκε σε ένα σωρό εξετάσεις. Αυτό που ανακάλυψαν οι γιατροί ήταν πέρα από κάθε φαντασία: στο δέρμα της Σανίνα δεν φύτρωναν πλέον τρίχες, αλλά… νύχια! Αυτό προκαλεί «ασφυξία» στο δέρμα της, το οποίο έχει χάσει την ελαστικότητα του και έχει γίνει δύσκαμπτο. Η άτυχη κοπέλα έχει χάσει τα μαλλιά της και είναι αναγκασμένη να φορά περούκα, ενώ οι πόνοι δεν της επιτρέπουν ούτε να περπατήσει άνετα.
Η περίπτωσή της είναι η πρώτη που καταγράφεται στα ιατρικά χρονικά και οι γιατροί είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι, καθώς δεν υπάρχει κανενός είδους θεραπεία.

Διαφήμιση

Written by admin