in , , ,

Lily James: Πως προπονήθηκε για τον ρόλο της ως Πάμελα Άντερσον

Όταν η Lily James κέρδισε τον ρόλο της Pamela Anderson στο Pam & Tommy, που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα, αντιμετώπισε την πρόκληση να αποκτήσει το σώμα της σταρ. Για να το πετύχει, στράφηκε στον personal trainer Matt Bevan, ο οποίος την βοήθησε να βελτιώσει τη σωματική διάπλαση.

Pamela Anderson, 1992

Με μια περίοδο τεσσάρων μηνών για την επίτευξη του στόχου, ο Bevan δημιούργησε ένα πρόγραμμα που αποτελούνταν από τέσσερις έως πέντε συνεδρίες την εβδομάδα. Λόγω του lockdown, δεν είχαν την πολυτέλεια μεγάλων χώρων γυμναστηρίου και μηχανημάτων. Αντίθετα, επέστρεψε στα βασικά, κάτι που είναι απόδειξη ότι δεν χρειάζεστε μια ακριβή συνδρομή στο γυμναστήριο για να πετύχετε τους στόχους σας. «Έπρεπε να γίνουμε δημιουργικοί και να χρησιμοποιήσουμε ελαφρούς αλτήρες, ζώνες αντίστασης και συρόμενους δίσκους. Στη συνέχεια προσαρμόσαμε μεταβλητές, όπως το ρυθμό κάθε άσκησης, τη σταθερότητα και το εύρος κίνησης», λέει ο ίδιος.

Lily James ως Pamela Anderson

Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί και να χτιστεί η άπαχη μυϊκή μάζα, με παράλληλη πτώση βάρους. Για να το κάνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, ο Bevan της έδωσε εντολή να εναλλάσσει του πάνω και κάτω μέρους του σώματος, για να κυκλοφορήσει παντού.

Εκτός από την σκληρή προπόνηση, η Τζέιμς έπρεπε επίσης να κάνει μεγάλες αλλαγές στη διατροφή της, κόβοντας την επεξεργασμένη ζάχαρη και περιορίζοντας το αλκοόλ στα Σαββατοκύριακα. Έτρωγε τρία γεύματα την ημέρα και μερικά σνακ.

Written by Ειρήνη Κυριακίδη

Απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σπουδές στην μόδα, σε Fashion Styling και Fashion Journalism.
Αγάπη στο χορό, τη ζωγραφική και ταινίες/βιβλία μυστηρίου και φαντασίας.
Επικοινωνία στο [email protected]