Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς κατάφερε, για ακόμη μια φορά, να κάνει όλο τον κόσμο να μιλά για εκείνον – αυτή τη φορά όμως όχι για κάποιο ρεκόρ ή σπουδαίο καλάθι, αλλά για μια καμπάνια που εξόργισε χιλιάδες fans.
Η “Decision of all Decisions” που αποδείχθηκε… διαφημιστικό κόλπο
Το απόγευμα της Τρίτης, ο «Βασιλιάς» είχε προαναγγείλει μέσω των social media μια «μεγάλη ανακοίνωση», βάζοντας φωτιά στο διαδίκτυο. Οι φανς του NBA -και όχι μόνο- περίμεναν με αγωνία, θεωρώντας πως ίσως ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσει την ενεργό δράση ή να αποκαλύψει κάτι σπουδαίο για το μέλλον του.
Ωστόσο, το μυστήριο λύθηκε με έναν τρόπο που ελάχιστοι περίμεναν: ο ΛεΜπρόν εμφανίστηκε σε διαφήμιση για το γνωστό κονιάκ Hennessy. Η απογοήτευση στα σχόλια ήταν άμεση και… εκρηκτική.
«Ο Τζόρνταν δεν θα το έκανε ποτέ» – Το Twitter παίρνει φωτιά
Μέσα σε λίγα λεπτά, το hashtag #LeBron άρχισε να γίνεται trend, με χιλιάδες χρήστες να εκφράζουν την αγανάκτησή τους για αυτό που πολλοί χαρακτήρισαν «κοροϊδία».
«Ένας 40χρονος που διψά για προσοχή, απλώς για μια διαφήμιση», σχολίασε ένας χρήστης, ενώ άλλος έγραψε ειρωνικά: «Ο ΛεΜπρόν δεν κυνηγά πλέον δαχτυλίδια, αλλά το τέλειο κοκτέιλ».
Η αντιπαραβολή με τον Μάικλ Τζόρνταν δεν άργησε να έρθει. Πολλοί έσπευσαν να συγκρίνουν τη στάση του Τζόρνταν με τη «σκηνοθετημένη» κίνηση του ΛεΜπρόν, γράφοντας: «Ο MJ ποτέ δεν θα έπαιζε έτσι με το κοινό του. Το debate για τον GOAT τελείωσε».
Το παιχνίδι της δημοσιότητας
Παρότι η αντίδραση του κοινού ήταν κυρίως αρνητική, η καμπάνια πέτυχε τον σκοπό της: συζητήθηκε παντού. Για κάποιους, η κίνηση του ΛεΜπρόν δείχνει πόσο καλά γνωρίζει τους κανόνες του marketing και της ψηφιακής εποχής· για άλλους, αποτελεί δείγμα έλλειψης σεβασμού προς τους fans του.
Το μόνο βέβαιο είναι πως ο «Βασιλιάς» κατάφερε ξανά να τραβήξει τα βλέμματα, ακόμη κι αν αυτή τη φορά το έκανε για τους λάθος λόγους.