Η ταχύτερη αγωνιστική γραμμή σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανότατα εκείνη που ακολουθεί την πιο ομαλή και ανοιχτή τροχιά, επιτρέποντας τη μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου από τη στροφή.
Διαφήμιση
Ανάλυση των τριών γραμμών:
-
Μπλε γραμμή
- Κάνει πολύ ανοιχτή είσοδο στη στροφή και μετά στρίβει απότομα προς το apex.
- Ωστόσο, η έξοδος είναι πολύ κλειστή, κάτι που μπορεί να αναγκάσει τον οδηγό να επιβραδύνει περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται.
-
Κόκκινη γραμμή
Διαφήμιση- Ακολουθεί μια ενδιάμεση τροχιά, εξισορροπώντας μια ικανοποιητική είσοδο και πιο σφιχτό apex.
- Δεν αξιοποιεί στο έπακρο τη δυνατότητα για μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου.
-
Πράσινη γραμμή
- Ακολουθεί την πιο ανοιχτή και ομαλή τροχιά, γεγονός που επιτρέπει μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα και έξω από τη στροφή.
- Συμβαδίζει με τη βασική αρχή της ιδανικής αγωνιστικής γραμμής: ανοιχτή είσοδος, καθυστερημένο apex και ανοιχτή έξοδος.
Συμπέρασμα:
Η πράσινη γραμμή φαίνεται να είναι η ταχύτερη, καθώς επιτρέπει υψηλότερη ταχύτητα εξόδου, που είναι κρίσιμη για γρηγορότερους γύρους. Στους περισσότερους αγώνες, η ταχύτητα εξόδου από τη στροφή είναι πιο σημαντική από τη μέγιστη ταχύτητα εισόδου, γι’ αυτό η πιο ανοιχτή και ομαλή τροχιά συνήθως προσφέρει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Διαφήμιση