Η σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η οποία είχε διακοπεί λόγω των καταστροφών από τις κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias», αποκαθίσταται σταδιακά. Η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία έφτασε στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου, σηματοδοτώντας την αρχή της ανασύστασης της γραμμής.
Μέχρι τις 16 Δεκεμβρίου, στον σιδηροδρομικό άξονα θα κινούνται μόνο εμπορευματικοί συρμοί, με σκοπό την ταχύτερη δυνατή αποσυμφόρηση των εμπορευματικών κέντρων. Από τις 16 Δεκεμβρίου και μετά, θα αρχίσουν να δρομολογούνται και τα επιβατικά τρένα, με στόχο την πλήρη αποκατάσταση της σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης.
Οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης του κύριου άξονα, καθώς και των σιδηροδρομικών τμημάτων Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, αναμένεται να ξεκινήσουν εντός των πρώτων μηνών του 2024. Παράλληλα, θα εκτελεστούν και εργασίες στην τουριστική γραμμή του Πηλίου.
Σημαντικό είναι να σημειωθεί ότι, μετά την προσωρινή αποκατάσταση της γραμμής καθόδου και τις προβλεπόμενες μετρήσεις που έγιναν από τον ΟΣΕ, η γραμμή κρίθηκε κατάλληλη για ταχύτητες μέχρι και 160 χιλιόμετρα ανά ώρα. Ωστόσο, η ταχύτητα εκμετάλλευσης έχει οριστεί στα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα λόγω των εργασιών αποκατάστασης που συνεχίζονται στη γραμμή ανόδου. Έχει γίνει επίσης έλεγχος της γραμμής επαφής και των σχετικών εγκαταστάσεων για την ηλεκτροκίνηση.