Το ριάλιτι του ΣΚΑΪ, Big Brother, φαίνεται πως ξέρει καλά τον τρόπο να τραβά την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού, καθώς την Πρωτομαγιά σημείωσε εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης στη late night ζώνη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία, κατέγραψε 12,5% στο δυναμικό κοινό και 11,1% στο σύνολο, περνώντας μπροστά από τα υπόλοιπα προγράμματα εκείνης της ζώνης.
Οι γυναίκες έβαλαν… φωτιά στο σπίτι
Η θερμοκρασία μπορεί να μην έχει χτυπήσει ακόμη καλοκαιρινά νούμερα, αλλά οι παίκτριες του Big Brother δείχνουν να αδιαφορούν για την εποχή. Με εμφανίσεις αποκλειστικά με μαγιό μέσα στο σπίτι, οι γυναίκες του ριάλιτι φαίνεται πως έδωσαν το… κάτι παραπάνω για την τηλεθέαση – και το κοινό ανταποκρίθηκε.
Οι κάμερες και ο σκηνοθέτης δεν άφησαν τίποτα στην τύχη. Τα πλάνα εστίασαν στα «δυνατά σημεία», με τα zoom να πέφτουν… εκεί που πρέπει, απογειώνοντας την αίσθηση ενός καλοκαιρινού ριάλιτι, ακόμη και την άνοιξη. Το αποτέλεσμα; Ένα επεισόδιο που προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ξεσήκωσε τα social media.
Στην κορυφή της βραδινής ζώνης
Με δεδομένο ότι οι ανταγωνιστές του Big Brother τη νύχτα της 1ης Μαΐου είχαν σαφώς χαμηλότερες επιδόσεις – το The Football Show στον ΑΝΤ1 έκανε 8,7% στο δυναμικό κοινό, το Mega Stories 6,6% και το One on One του Open μόλις 2,6% – το reality του ΣΚΑΪ κατάφερε να κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να ξεχωρίσει με διαφορά.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ
Το Big Brother φαίνεται πως ξαναβρίσκει τη φόρμα του, με «καυτές» εμφανίσεις, σωστά πλάνα και τηλεθέαση που ανεβαίνει. Αν συνεχίσει έτσι, δεν αποκλείεται να πρωταγωνιστήσει ξανά στις βραδινές προτιμήσεις του κοινού.