Koolnews
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • News
  • Media
  • Showbiz
  • Koolgirls
  • Sports
  • Funny
  • Travel
  • Food
Subscribe
  • Έρευνες
Πέμπτη, Σεπ 18, 2025
Font ResizerAa
KoolnewsKoolnews
  • Έρευνες
  • Νύχια
  • Μαλλιά
  • Ομορφιά
  • Ζώδια
  • Ανέκδοτα
Search
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • News
  • Media
  • Showbiz
  • Koolgirls
  • Sports
  • Funny
  • Travel
  • Food
Koolnews > Κρέας: Απόφαση σταθμός από γερμανικές εταιρίες. Τέρμα το φθηνό κρέας
κρεας κοντρα φιλετο
news

Κρέας: Απόφαση σταθμός από γερμανικές εταιρίες. Τέρμα το φθηνό κρέας

Νάσος Μπετούγιας
Last updated: 9 Ιουλίου, 2021 11:33 πμ
Νάσος Μπετούγιας
Published: 9 Ιουλίου, 2021
Share
κρεας κοντρα φιλετο
SHARE

Ένα κιλό κιμά για μόλις λίγα ευρώ. Tέτοιες προσφορές θα γίνουν όλο και πιο σπάνιες στο μέλλον. Η Aldi ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ότι θα εγκαταλείψει σταδιακά το λεγόμενο «φθηνό κρέας» και από το 2030 θα πουλάει κρέατα υψηλής ποιότητας.

Το μεταποιημένο κρέας, όπως το λουκάνικο ή τα κατεψυγμένα προϊόντα, εξαιρούνται από αυτό το μέτρο. Τα μέτρα δεν θα ισχύουν επίσης για το γάλα και τα αυγά.

Όπως μεταδίδει η Deutsche Welle, και άλλες αλυσίδες ανακοίνωσαν ότι θα ήθελαν να αποφύγουν το χαμηλότερο επίπεδο εκτροφής των ζώων στο μέλλον.

Ο όμιλος Rewe (Rewe, Penny) θέλει έως το τέλος του 2030 να έχει στα ψυγεία του κρέας από εκτροφή τύπου 2 και άνω. Επίσης και η Lidl θέλει να απαγορεύσει το χαμηλότερο επίπεδο εκτροφής. Η Kaufland -η οποία, όπως και η Lidl, ανήκει στον όμιλο Schwarz- ανακοίνωσε ότι δεν θα προσφέρει πλέον άμεσα φρέσκο ​​χοιρινό που δεν θα προέρχεται από τουλάχιστον το επίπεδο εκτροφής 2, ενώ η Edeka θέλει και αυτή να παραιτηθεί από τη διάθεση του φθηνού κρέατος μελλοντικά.

Οι αλυσίδες δεν αντιδρούν μόνο στις επιθυμίες των καταναλωτών, οι οποίες εκφράζονται σε πολλές έρευνες. Φιλοζωικές εταιρείες και περιβαλλοντολόγοι καταγγέλλουν εδώ και καιρό τις μεθόδους παραγωγής φθηνού κρέατος. Ωστόσο, αν τα νέα μέτρα των Aldi, Rewe και λοιπών είναι επαρκή, είναι αμφιλεγόμενο. Παρόλο που η Greenpeace επαινεί την ιδέα, ακτιβιστές για τα δικαιώματα των ζώων στην οργάνωση PETA τα θεωρούν ανεπαρκή.

Φτιάξε το τέλειο Rib Eye στο τηγάνι

Δεν υπάρχουν ουσιαστικές βελτιώσεις για τα ζώα

«Είμαστε ευτυχείς που τα σούπερ μάρκετ κάνουν το πρώτο βήμα» δήλωσε η Λίζα Κάινζ, σύμβουλος της οργάνωσης PETA, σε συνέντευξή της στην DW. «Αλλά θα είναι σχετικά λίγα τα πλεονεκτήματα για τα ζώα, επειδή η εκτροφή τους στα στάδια 3 και 4 δεν έχει καμία σχέση με την καλή μεταχείριση των ζώων» ανέφερε.

Αρκετές γερμανικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της Aldi, συμφώνησαν σε ένα σύστημα σήμανσης τεσσάρων σταδίων το 2019 προκειμένου να παρέχουν στους καταναλωτές περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόφασή τους για το τι κρέας αγοράζουν. Ο τύπος 1 αντιπροσωπεύει το νομικά ελάχιστα ζητούμενο. Κάτι λιγότερο δηλαδή απλώς θα απαγορευόταν.

Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, ότι ανά χοίρο αντιστοιχούν τουλάχιστον 0,75 τετραγωνικά μέτρα. Στη διαβάθμιση 2, ο χώρος για το ζώο αυξάνεται ελαφρώς. Τα βοοειδή δεν είναι δεμένα, ενώ τα κοτόπουλα και οι γαλοπούλες παίρνουν άχυρο από το δάπεδο του αχυρώνα.

Θα είναι λίγο πιο ακριβό για τον πελάτη

Μόνο στα επίπεδα 3 και 4 τα ζώα έχουν πρόσβαση σε καθαρό αέρα. Στο επίπεδο 3, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι επιτρέπεται στα ζώα να βγουν έξω. Μια πόρτα σταθερά ανοιχτή θεωρείται επίσης παροχή καθαρού αέρα. Ο χοίρος έχει αντίστοιχα 1,5 τ.μ. στη διάθεσή του. Σύμφωνα με δικές της πληροφορίες, η Aldi έχει πραγματοποιήσει μέχρι τώρα μόλις το 15% των πωλήσεών της με τα επίπεδα εκτροφής 3 και 4.

«Το επίπεδο 4 μπορεί να ακούγεται καλό, αλλά είναι μόνο μια οριακή βελτίωση» διευκρίνισε η Κάιντζ από την οργάνωση PETA. Η εκτροφή ζώων υπό κακές συνθήκες δεν προκαλεί μόνο ψυχολογικό στρες στα ίδια τα ζώα, αλλά επίσης τα καθιστά πιο ευαίσθητα σε ασθένειες του αναπνευστικού συστήματος και των ματιών. Εξαιτίας της στενότητας του χώρου «ζουν μέσα στα περιττώματα και τα ούρα τους, κάτι που είναι απίστευτα επιβαρυντικό για τα ζώα» επισήμανε η Κάινζ.

Για τον πελάτη, η ανακοίνωση της Aldi και των υπολοίπων σημαίνει ότι θα πρέπει να πληρώσουν ακριβότερα το κρέας στο μέλλον. Αυτό θα είναι μια αλλαγή, γιατί μέχρι σήμερα οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούσαν το φθηνότερο κρέας, ακόμα κι αν αυτό ερχόταν σε αντίθεση με τις πεποιθήσεις τους.

Και αυτό γιατί σχεδόν τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων δήλωσαν στην έκθεση τροφίμων 2021 του ομοσπονδιακού Υπουργείου Γεωργίας ότι περιμένουν από τους αρμόδιους φορείς καλύτερη μεταχείριση των ζώων. Τουλάχιστον τώρα κάτι φαίνεται να αλλάζει έστω και λίγο.

Πηγή: Deutsche Welle

Διαφήμιση
TAGGED:κρέας
Share This Article
Facebook Copy Link Print
ByΝάσος Μπετούγιας
Κλασσικός ξερόλας που χώνει τη μύτη του παντού! Έχω δουλέψει και ως μποντιγκαρντ. Θα σέβεστε. Στο Kool με άποψη. Χωρίς ξυλο δε μαρτυρώ τίποτα! Email επικοινωνια στο nassos@koolnews.gr
Weather
23°C
Athens
few clouds
24° _ 22°
70%
4 km/h
Πε
24 °C
Πα
26 °C
Σα
26 °C
Κυ
28 °C
Δε
27 °C
Διαφήμιση

Let's Connect

304.9kLike
3.04MFollow
304.9kPin
844.87MFollow

Popular Posts

You Might Also Like

newsΓυναίκα

Μαλλιά: Το Καθημερινό Λούσιμο κάνει καλό δείτε γιατί!!!

4 Min Read

Κύθηρα:Το Νησί Που Θα Βουλιάξει Από Κόσμο Το Καλοκαίρι Του 2019!

1 Min Read
news

Ρούλα Πισπιρίγκου: Ξέσπασε στο κελί της μετά την καταδίκη σε δις ισόβια – «Θα δείτε ποια είμαι»

3 Min Read
Showbiz

Τζούλια Αλεξανδράτου: Φωτογραφίες από το πρώτο της εξώφυλλο σε ηλικία 12 ετών

2 Min Read
Showbiz

Ιωάννα Τούνη: Έλεγχος της ΑΑΔΕ για τα 9000 της πλαστικής στη μύτη

1 Min Read
Sports

#FreeIoannidis: Η Σπόρτινγκ θέλει το Φώτη Ιωαννίδη, αλλά ο Παναθηναϊκός ανεβάζει την τιμή λένε οι Πορτογάλοι!

3 Min Read
news

Λάρισα: Πέθανε η Ευτέρπη Μόσιου στα 33 της

0 Min Read
hotkoolgirlsnews

Ζενεβιέβ Μόρτον: Η φωτογραφία με το βρεγμένο φανελάκι θα σε στείλει για υπογλώσσια. Μιλφάρα για GNTM –

1 Min Read

Social Networks

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Koolnews network

Koolnews
Koolnews
Koolnews
Koolnews
Koolnews

Koolnews, Ελαιών 25, Κηφισιά 145 64

Koolnews
Koolnews
Koolnews.gr © 2025 – All rights reserved
  • Όροι Χρήσης
  • Σχετικά με Εμάς
  • Contact us
  • Πολιτική Cookies (ΕΕ)
  • GDPR Privacy Policy
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?