Αν έχεις ανοίξει αυτές τις μέρες το Facebook ή το Instagram, σίγουρα θα έχεις δει να σε «βομβαρδίζουν» με διαφημίσεις: -30%, -40%, 4 διανυκτερεύσεις + 1 δώρο, all inclusive στην τιμή του half board. Και κάπου εκεί αρχίζεις να αναρωτιέσαι: μα καλά, δεν ήταν όλα τα ξενοδοχεία γεμάτα;
Η πολιτική των ακριβών δωματίων γύρισε μπούμερανγκ
Η αλήθεια είναι ότι πολλοί ξενοδόχοι φέτος ακολούθησαν μια τακτική που αποδείχτηκε αυτοκαταστροφική: κράτησαν τις τιμές ψηλά, ελπίζοντας ότι ο Έλληνας και ο ξένος τουρίστας θα πλήρωνε αδρά για πολυτελή δωμάτια και all inclusive πακέτα. Το αποτέλεσμα; Δωμάτια άδεια μέσα στον Αύγουστο, τον μήνα που κάποτε θεωρούνταν «αδύνατον να βρεις διαθέσιμο κρεβάτι».
Οι tour operators σώζουν τα νούμερα, αλλά μόνο για το εξωτερικό
Τα ξενοδοχεία έχουν εξασφαλίσει ένα κομμάτι του τζίρου τους από τα φθηνά πακέτα που έχουν πουλήσει σε ξένους tour operators. Όμως τα υπόλοιπα δωμάτια – αυτά που κρατήθηκαν για τον Έλληνα πελάτη – μένουν άδεια. Και τώρα, στις τελευταίες εβδομάδες του Αυγούστου και στον Σεπτέμβρη, η απελπισία «φωνάζει»: social media ads με προσφορές που φτάνουν έως και -40%.
Ο Έλληνας γύρισε την πλάτη
Φέτος, ο Έλληνας ταξιδιώτης δεν πήγε στα πολυτελή resort. Επέλεξε Airbnb, δωμάτια σε μικρότερα νησιά, ή απλώς… δεν πήγε καθόλου. Οι υπερβολικές τιμές και τα «χρυσά» πακέτα έμειναν στα χαρτιά. Και κάπως έτσι, οι διαφημίσεις για «τελευταίες ευκαιρίες» δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια ύστατη προσπάθεια των ξενοδόχων να περισώσουν τον τζίρο.
μάλιστα γίναμε και θέμα σε εφημερίδες του εξωτερικου. Το καλοκαίρι που έμεινε χωρίς βαλίτσες: Γιατί οι Έλληνες γύρισαν την πλάτη στις διακοπές του 2025
👉 Το ερώτημα είναι απλό: θα μάθουν το μάθημά τους για του χρόνου ή θα ξαναδούμε τον ίδιο φαύλο κύκλο;