in

Τηλεθέαση: Masterchef και Survivor “κατάπιαν” Σασμό και Γη της Ελιάς.

tiletheasi

Αξιοσημείωτη μεταβολή στους πίνακες τηλεθέασης, με τα ριάλιτι shows να φαίνεται ότι κερδίζουν έδαφος έναντι των σειρών που επικρατούσαν στην prime time.
Τα χθεσινά στοιχεία τηλεθέασης αποκαλύπτουν μια εντυπωσιακή επικράτηση των εκπομπών όπως το “MasterChef” και το “Survivor” έναντι της μυθοπλασίας όπως ο “Σασμός” και η “Γη της Ελιάς”.

Συγκεκριμένα:

  • το “Survivor” κατάφερε να σημειώσει 15,2% στο δυναμικό κοινό και 16,1% στο σύνολο
  • το “MasterChef” έφτασε το 17% στο δυναμικό κοινό και 12% στο σύνολο.

Αντίθετα, ο “Σασμός” και η “Γη της Ελιάς” κατέγραψαν πολύ χαμηλότερα ποσοστά, με

  • τον “Σασμό” να βρίσκεται στο 11% στο δυναμικό κοινό και 13,3% στο σύνολο,
  • ενώ η “Γη της Ελιάς” στο 10,9% και 17,7% αντίστοιχα.

Αυτή η τάση υποδηλώνει μια σαφή προτίμηση του κοινού προς τα reality shows, τα οποία προσφέρουν μια άμεση, πιο διαδραστική μορφή ψυχαγωγίας. Είναι ενδιαφέρον ότι τα ποσοστά τηλεθέασης αντανακλούν μια στροφή προς προγράμματα που βασίζονται περισσότερο στην πραγματικότητα και λιγότερο στη μυθοπλασία, ίσως λόγω της άμεσης σύνδεσης τους με την καθημερινότητα του θεατή και της αυξημένης αίσθησης αγωνίας και συμμετοχής που προσφέρουν.

Αυτή η εξέλιξη ίσως οδηγήσει τα τηλεοπτικά κανάλια να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους σε ό,τι αφορά την παραγωγή και την προγραμματισμένη προβολή σειρών. Οι ψυχαγωγικές επιλογές που προτιμώνται από το κοινό φαίνεται να κατευθύνονται προς εκπομπές που προσφέρουν άμεση δράση, ανταγωνισμό και στοιχεία πραγματικότητας, αντί για τις πιο παραδοσιακές μορφές αφηγηματικής μυθοπλασίας.

Η επιτυχία των reality shows όπως το “MasterChef” και το “Survivor” μπορεί επίσης να αποδοθεί στην ικανότητά τους να δημιουργούν μια ισχυρή σύνδεση με το κοινό. Οι θεατές βλέπουν ανθρώπους σαν εκείνους, με πραγματικές αντιδράσεις και συναισθήματα, να ανταγωνίζονται σε προκλήσεις που μπορούν εύκολα να ταυτιστούν. Από την άλλη πλευρά, η μυθοπλαστική τηλεόραση, παρόλο που προσφέρει συχνά βαθύτερα και πιο περίπλοκα αφηγήματα, μπορεί να φανεί λιγότερο προσιτή σε ένα κοινό που αναζητά πιο άμεση και διαδραστική ψυχαγωγία.

Εν κατακλείδι, η τάση αυτή στην τηλεθέαση αντανακλά μια ευρύτερη εξέλιξη στον τρόπο που το κοινό αλληλεπιδρά και αντιλαμβάνεται την ψυχαγωγία. Ενώ οι σειρές θα συνεχίσουν να έχουν τον ρόλο τους, φαίνεται ότι τα reality shows έχουν κερδίσει μια σημαντική μάχη στον αγώνα για την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού.

Follow Koolnews.gr στο Google News

Written by Ευτυχία Κορδόνη

Την ευτυχία τη βρίσκει ο κάθε ένας εκεί όπου την αναζητά. Την Ευτυχία Κορδόνη όμως θα τη βρεις μόνο στο Koolnews. Αγαπά να περνά όμορφα και όχι πάντα μπροστά στα φώτα. Και Μύκονος και ελεύθερο camping. και κοσμικό ποτό και υποβρύχιο στο ζαχαροπλαστείο. Δίδυμος, τι άλλο. contact [email protected]

Διαφήμιση

Ανέκδοτο: Ένας τύπος πηγαίνει σε ένα Μπαρ και τα πίνει, ξαφνικά τον πλησιάζει ένας φίλος του …!Τρελό γέλιο

Κάντις Σουάνπολ Χέιλι Μπίμπερ με μαγιό: Οι φωτογραφίες που διέλυσαν το instagram