Μανιτάρια: Τα οφέλη που προσφέρει η κατανάλωση τους στον οργάνισμό μας

Σε έρευνα που έγινε από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης βγήκε το πόρισμα πως τα μανιτάρια θα πρέπει να συγκαταλέγονται στο εβδομαδιαίο μας μενού τουλάχιστον δύο φορές. Όχι μόνο ως κύριο υλικό, αλλά και ως συνοδευτικό, δηλαδή ως υλικό μιας σαλάτας, μιας σάλτσας ενδεχομένως ή και μιας γαρνιτούρας.Λέγεται πως μια ικανοποιητική ποσότητα μανιταριών ισούται με μισό πιάτο φαγητό ή αλλιώς με 300 γραμμάρια.

Γιατί όμως η κατανάλωση μανιταριών θα έπρεπε να αποτελεί κάτι σημαντικό για την καθημερινότητα μας;
Βασισμένοι στο πόρισμα της ίδιας έρευνας, το να τρώμε μανιτάρια αυξάνει τις πιθανότητες να μην γίνουμε «θύματα» της νόσου Αλτσχάιμερ.
Μάλιστα σε ένα δείγμα 663 Κινέζων της Σιγκαπούρης ηλικίας άνω των 60 ετών, που υποβλήθηκαν σε σχετικές εξετάσεις, οι ειδικοι διέκριναν πως πολλοί που δεν τα είχαν εντάξει καθόλου στην ζωή τους, είχαν προδιάθεση για Αλτσχάιμερ.

«Οι εξετάσεις που κάναμε ήταν νευρολογικές και συνοδεύονταν από μια μικρή συνέντευξη. Στην συνέντευξη αυτή μαθαίναμε για τις διατροφικες του συνήθειες, τα χόμπι τους, εάν ασκούνται και το ρυθμούς που διατηρούν στην καθημερινότητά τους», δήλωσε ο Lei Feng, «αρχηγός» της έρευνας και καθηγητής της Ψυχολογικής Ιατρικής του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης.

Να σημειώσουμε ότι η παραπάνω έρευνα τονίζει και τις σημαντικές επιδράσεις που προκαλούν τα μανιτάρια στον οργανισμό μας. Πιο αναλυτικά, η κατανάλωση μανιταριών βοηθά στην προστασία του εγκεφάλου, αδρανώντας την παραγωγή της αμυλοειδούς πρωτεΐνης που αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες για την πρόκληση της νόσου Αλτσχάιμερ.
ΠΗΓΗ

Διάβασε περισσότερα

Εγκυμοσύνη: Η Καλύτερη Ηλικία για να Μείνεις Έγκυος

μαρια μπακοδημου power of love παυλος ρενια

Power of Love: Με μια λέξη απόψε. MAΔΟMOUNI. Μπηκε ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ και…Τι λεει η Μαρία Μπακοδήμου