Μπορεί το Big Brother να επέστρεψε με φανφάρες και προσδοκίες για μια δυναμική τηλεοπτική σεζόν, όμως τα νούμερα τηλεθέασης της πρώτης επίσημης ημέρας προβολής του, τη Δευτέρα 29 Απριλίου 2025, μόνο ενθαρρυντικά δεν ήταν για τον ΣΚΑΪ.
Από το 14,4% στην πρεμιέρα… στο 7,5% στο δυναμικό κοινό
Η πρεμιέρα του ριάλιτι, την Κυριακή 27 Απριλίου, έκλεισε με ένα αξιοπρεπές 14,4%, γεγονός που δημιούργησε αισιοδοξία στους ιθύνοντες του καναλιού. Όμως, το πρώτο κανονικό επεισόδιο της επόμενης ημέρας προσγειώθηκε απότομα:
- 7,5% στο δυναμικό κοινό (18-54)
- 8% στο γενικό σύνολο
Πρόκειται για ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά για ένα πρόγραμμα που έχει επενδυθεί τόσο επικοινωνιακά όσο και σε επίπεδο παραγωγής, και μάλιστα σε μια prime time ζώνη.
Δυνατός ανταγωνισμός και κορεσμός στο είδος
Η χλιαρή ανταπόκριση του κοινού μπορεί να εξηγηθεί από διάφορους παράγοντες:
- Ο έντονος ανταγωνισμός: Το ίδιο βράδυ, το The 2Night Show στον ΑΝΤ1 πέτυχε εντυπωσιακό 20,2% στο δυναμικό κοινό και 18,5% στο σύνολο, κυριαρχώντας στη ζώνη.
- Η κόπωση του κοινού από τα ριάλιτι: Μετά από χρόνια τηλεοπτικής υπερπροσφοράς σε ριάλιτι περιεχόμενο, ο θεατής φαίνεται να στρέφεται πλέον σε άλλες επιλογές, πιο φρέσκες ή ελαφρύτερες.
- Απουσία εκπλήξεων: Οι πρώτες εντυπώσεις από το σπίτι του Big Brother δεν έδειξαν κάτι που να «ταρακουνήσει» το κοινό. Οι παίκτες, το concept και η σκηνοθετική προσέγγιση έμοιαζαν σε μεγάλο βαθμό επαναλαμβανόμενα.
Αβεβαιότητα για την πορεία του
Το χαμηλό ξεκίνημα δεν σημαίνει απαραίτητα και αποτυχία, όμως σίγουρα ανάβει τα πρώτα «καμπανάκια» στον ΣΚΑΪ. Οι επόμενες ημέρες θα είναι κρίσιμες για να φανεί αν το ενδιαφέρον θα αναθερμανθεί ή αν πρόκειται για μία ακόμη σεζόν ριάλιτι που δεν θα καταφέρει να κερδίσει τη μάχη των εντυπώσεων – και των μετρήσεων.
Αναμένεται να γίνουν κινήσεις ενίσχυσης τόσο σε επίπεδο μοντάζ όσο και σε πιθανές παρεμβάσεις στο σενάριο του παιχνιδιού, προκειμένου να δοθεί ώθηση στην πλοκή και να τραβηχτεί το ενδιαφέρον του τηλεθεατή.