Φόρμα αναζήτησης

EXTRAS

Don't try this at home: Οι πιο ηλίθιες ιντερνετικές μόδες [εικόνες & βίντεο]

Τετάρτη, 17. Φεβρουαρίου 2016 - 18:48
Don't try this at home: Οι πιο ηλίθιες ιντερνετικές μόδες [εικόνες & βίντεο] - Κεντρική Εικόνα

Η βαρεμάρα μπορεί να οδηγήσει έναν άνθρωπο στο να κάνει πολλά πράγματα. Όταν όμως συνδυάζεται και με βλακεία, τότε τα αποτελέσματα είναι τραγικά.

Πολλοί χρήστες του διαδικτύου που μια ωραία μέρα δεν είχαν τι να κάνουν, αποφάσισαν να ποστάρουν φωτογραφίες και βίντεο με τα κατορθώματα τους. Κάπως έτσι ξεκίνησαν μερικές από τις πιο παράδοξες διαδικτυακές μόδες που ευτυχώς πλέον βλέπουμε σπάνια.

Στυλό κάτω από το στήθος

Νέες γυναίκες που ήθελαν να δείξουν την θηλυκότητα τους εκθέτοντας το στήθος τους, σκέφτηκαν να βάλουν και ένα στυλό από κάτω. Στη συνέχεια πόσταραν τις φωτογραφίες στα social media.

Η ιδέα πίσω από το concept ήταν να δείξουν οι γυναίκες το πώς πραγματικά είναι το σώμα τους και για να τονίσουν το σημείο έβαλαν και ένα στυλό. Έτσι, επειδή ίσως αυτή που ξεκίνησε την μόδα το βρήκε πάνω σε κανένα τραπέζι.

Υπήρχαν όμως και κάποιες που το πήγαν πιο μακριά και έβαζαν κάτω από το στήθος τους βούρτσες, μπουκάλια και λουλούδια. Το μήνυμα που συνόδευε όλες τις φωτογραφίες ήταν το εξής: «Δέξου την πρόκληση για να αποδείξεις ότι είσαι πραγματική γυναίκα».

Οι άλλες δηλαδή είναι υβρίδια;

Δέσιμο με ταινία

Μία έφηβη που ήθελε να σκοτώσει τον χρόνο της και πιθανότατα είχε διαβάσει τις «50 Αποχρώσεις του Γκρι» (μιας και ήταν της μοδός τότε) αποφάσισε να ποστάρει ένα βίντεο στο YouTube. Μέχρι εδώ όλα καλά.

Αυτό όμως που την έκανε διάσημη ήταν το γεγονός ότι ήταν δεμένη σφιχτά με ταινίες και είχε τρία λεπτά για να δραπετεύσει. Αυτή την πρόκληση ακολούθησαν μετά πολλοί χρήστες του διαδικτύου.

Τα πράγματα όμως δεν πήγαν για όλους καλά. Συγκεκριμένα, ο 14χρονος Σκάιλαρ Φις τραυματίστηκε στο κεφάλι, κατέστρεψε το μάτι του και έβγαλε ανεύρυσμα. Η ιστορία του ήταν αφορμή για να σταματήσει αυτή η ιντερνετική τρέλα.

Απόδειξε πως δεν είσαι βλάκας

Οι χρήστες των social media πόσταραν φωτογραφίες στις οποίες εικονίζονταν οι ίδιοι να κρατούν τα κινητά τους τηλέφωνα με δύο δάχτυλα πάνω από γκρεμούς, μπαλκόνια φρεάτια, τουαλέτες και οτιδήποτε μπορεί κάποιος να φανταστεί.

Ο σκοπός; Κανένας ίσως; Απλά να αποδείξουν πως δεν έχουν Πάρκινσον και έβαλαν τα υπερπολύτιμα κινητάκια τους σε κίνδυνο.

Ανατριχίλα…

Πρόκληση του Προφυλακτικού

Όλα ξεκίνησαν από δύο Γιαπωνέζους που πόσταραν το βίντεο στο YouTube. Οι συνήθεις ύποπτοι (οι δεν έχω τίποτα να κάνω ας το δοκιμάσω) τους αντέγραψαν.

Όσοι αποδέχονταν την πρόκληση, γέμιζαν ένα προφυλακτικό με νερό, στέκονταν πάνω από το κεφάλι ενός συναινούντος και του το πετούσαν. Σκοπός ήταν το προφυλακτικό να φρακάρει στο κεφάλι και να μην χυθεί το νερό.

Τουλάχιστον αυτή η μόδα έδειξε σε πολλούς έφηβους να χρησιμοποιούν προφυλακτικά. Να και ένα καλό.

Τύφλα να ‘χει η Κομανέτσι

Η Πρόκληση του Αφαλού ξεκίνησε από την Κίνα και γρήγορα έγινε trend στα social media. Πολλοί νέοι πόσταραν φωτογραφίες στις οποίες απεικονίζονταν οι ίδιοι να βάζουν το χέρι πίσω από την πλάτη τους με σκοπό να πιάσουν τον αφαλό τους. Επί της ουσίας σκοπός ήταν να δείξεις το πόσο ευλύγιστος είσαι και πως έχεις μεσούλα.

Βάλε Φωτιά στον Εαυτό σου

Ναι, βάλε φωτιά στον εαυτό σου. Όλα ξεκίνησαν το 2014 όταν ένας έφηβος από το Κεντάκι πόσταρε ένα βίντεο με τον τίτλο «Fire Challenge» για να δείξει πως γλύτωσε παραλίγο από το να καεί ζωντανός. Ο νεαρός ισχυρίζεται πως σκοπός του δεν ήταν να δημιουργήσει καμία μόδα και δεν είχε διανοηθεί τι συνέπειες μπορεί να είχε το συγκεκριμένο στιγμιότυπο.

Εκατοντάδες έφηβοι από όλο τον κόσμο ακολούθησαν τα βήματα του από καθαρή βλακεία. Όποιος αποδέχονταν την πρόκληση, ψέκαζε με εύφλεκτο υγρό (κολόνια, λακ κτλπ)  ένα σημείο του σώματος του και στη συνέχεια έβαζε φωτιά την οποία και προσπαθούσε να σβήσει. Όπως ήταν φυσικό, δυστυχώς πολλοί νέοι απέκτησαν εγκαύματα και κάποιοι κινδύνεψαν να καούν ζωντανοί.

Η Γέφυρα του Μπικίνι

Όχι δεν πρόκειται για remake του Μπομπ Σφουγγαράκη όπου ο Βυθός του Μπικίνι έγινε η Γέφυρα του Μπικίνι,  αλλά για ανορεξικές έφηβες οι οποίες είχαν σκοπό να δείξουν το κενό που δημιουργείται στο γυναικείο μπικίνι και την κοιλιά ενώ είναι ξαπλωμένες.

Η μόδα εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα με κορίτσια να προκαλούν για τα likes γράφοντας τις πιο ευφάνταστες λεζάντες στις φωτογραφίες τους: «Μου αρέσει πολύ όταν οι άνδρες παρατηρούν την Γέφυρα του Μπικίνι μου» και «Αν η κοπέλα σου δεν έχει Γέφυρα του Μπικίνι γιατί είσαι μαζί της;».

Το θέμα είναι όμως πως η Γέφυρα του Μπικίνι τελικά ήταν μία φάρσα που τελικά πήρε μεγάλες διαστάσεις. Ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων για τα πρότυπα που έχουν τα νέα κορίτσια και προκάλεσε την οργή οργανισμών που ασχολούνται με τις διατροφικές διαταραχές.

Το CNN και το Buzzfeed που είχαν δημοσιεύσει θέματα για την συγκεκριμένη ιντερνετική μόδα αναγκάστηκαν να τα «κατεβάσουν» άρον-άρον.

Πρόκληση της Κλείδας

Η μόδα ξεκίνησε από την Κίνα με νέους να ποστάρουν selfies στις οποίες απεικονίζονται οι ίδιοι με νομίσματα στις κλείδες τους. Σκοπός ήταν να χωρέσουν όσο περισσότερα γίνεται στο κενό που δημιουργείται ανάμεσα στην κλείδα και την ωμοπλάτη.

Όσο περισσότερα νομίσματα χωρούν, τόσο πιο όμορφος είσαι. Αυτό ήταν το μότο της μόδας με την πλειονότητα εκείνων που δέχτηκαν την πρόκληση να είναι γυναίκες. Κάποιοι μάλιστα το πήγαν ένα βήμα παρακάτω βάζοντας ποτήρια και κινητά.

Διαβάστε περισσότερα:

Το ArGOODaki των Goody’s Burger House μοιράζει αγάπη στους μαθητές με προβλήματα όρασης! - Κεντρική Εικόνα
Το ArGOODaki των Goody’s Burger House τα φετινά Χριστούγεννα υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες όλων των μαθητών της Ελλάδας με προβλήματα όρασης. O πλέον αναγνωρισμένος...
DIAGEO Hellas και ΑΒ Βασιλόπουλος απολαμβάνουν υπεύθυνα και στις γιορτές! - Κεντρική Εικόνα
Με τις γιορτές των Χριστουγέννων να πλησιάζουν, DIAGEO & AB Βασιλόπουλος επικοινωνούμε με τους καταναλωτές για να τους ενημερώσουμε ότι τα αλκοολούχα ποτά  εμπλουτίζουν τις...

Best of internet