Φόρμα αναζήτησης

ΑΠΟΨΕΙΣ

Γιατί είμαστε τόσο κομπλεξικοί και εύθικτοι;

Δευτέρα, 11. Απριλίου 2016 - 14:54
Γιατί είμαστε τόσο κομπλεξικοί και εύθικτοι; - Κεντρική Εικόνα

Τώρα που κάπως έχει καταλαγιάσει ο θόρυβος γύρω από τη διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα, είναι μια στιγμή να σκεφτούμε κάποια πράγματα. Για πολύ καιρό αναρωτιόμουν γιατί είμαστε τόσο αδιάφοροι, τόσο προκλητικά αδιάφοροι σε συγκεκριμένα ζητήματα και καταστάσεις και να είμαστε τόσο ωχαδερφιστές. Εδώ και αρκετούς μήνες έχουμε καταφέρει να περάσουμε στο εντελώς άλλο άκρο και να μας ενοχλεί και το παραμικρό.

Αυτό το Χτύπα Σαν Άντρας που ακούγεται στη διαφήμιση είναι μια ατάκα που την έχουμε ακούσει όλοι μας από μικρά. Μας την έχουν πει οι πατεράδες μας, οι προπονητές σε ομάδες, την λένε όλοι όσοι ασχολούνται με την πάλη. Σε αυτή τη φράση βρήκαν υποδόρειο μήνυμα σεξισμού κάποιες οργανώσεις ή και γυναίκες ατομικά. Η ευθιξία μας χτύπησε κόκκινο - όχι σαν άντρας - σε αυτό το σημείο.

Είναι ίσως από τις πιο ευθείς ατάκες που υπάρχουν. Για να βρει κάποιος «μασονιστική» προτροπή να χτυπάει τις γυναίκες θα πρέπει είτε να είναι πολύ άρρωστος εγκεφαλικά είτε να χτυπάει ούτως ή άλλως γυναίκες. Σε μια διαφήμιση που είναι συνέχεια της γνωστής κακογουστιάς που έχουν στα Jumbo και στην εταιρεία που αναθέτουν να τους στήσει το κόνσεπτ, εμείς βρήκαμε να δείξουμε ξανά το πόσο μαζοχιστικά καθωσπρέπει είμαστε. Δεν τολμάς να πεις κάτι σε αυτή τη χώρα και οι χαρακτηρισμοί φεύγουν αφειδώς.

Είμαστε σε μια κατάσταση που θα φτιάξουμε σενάρια τα οποία θα υποδεικνύουν στους ανθρώπους τι θα λένε, ώστε να αποφεύγουν εκφράσεις που στο πολύ βάθος (τόσο βάθος όσο η τάφρος των Μαριανών) μπορεί να υπονοούν ή να προωθούν μηνύματα σεξισμού, ρατσισμού κουτουλου κουτουλου.

Το ζωνάρι μας βγαίνει τόσο εύκολα για καυγά, η ευθιξία μας έχει σπάσει το ταβάνι και κάθε τι μπορεί να μπει στην κατηγορία Επιλήψιμο. Φράσεις όπως η επίδικη ακούγονται αυτή τη στιγμή πάνω από 50 φορές, αλλά κανείς δεν τις πήρε ποτέ τόσο βαριά. Και ορθώς. Γιατί τώρα μας ερεθίζει τις χορδές; Επειδή είναι μια τηλεοπτική διαφήμιση;

Η διαφήμιση των Jumbo ήταν απλώς ακόμα μια ένδειξη. Από το περασμένο καλοκαίρι και μετά τα παραδείγματα αφθονούν.

Διαβάστε περισσότερα:

Ο Γερούν τραβάει τις μπούκλες του - Κεντρική Εικόνα
Το γνωρίζαμε πως ο Γερούν Ντάισελμπλουμ δεν είναι και ο πιο συμπαθής και πρόσχαρος άνθρωπος. Αυτό που δεν γνωρίζαμε όμως είναι πως πρόκειται περί ενός συμπλεγματικού πολιτικού....
Ένα γράμμα για την Έφη - Κεντρική Εικόνα
Μια μέρα έσπασα το κεφάλι μου να θυμηθώ αν βγήκε ποτέ απαξιωτικό σχόλιο από τα χείλη της. Όχι κακία, αυτή δεν υπήρχε καν στο λεξικό των συναισθημάτων της, αλλά έστω μια...
Ο Μαρίνος Ουζουνίδης είναι «γεννημένος» για τα δύσκολα - Κεντρική Εικόνα
Οι προπονητές δεν έχουν μαγικά ραβδάκια. Ούτε το αποτέλεσμα που παρουσιάζουν στο γήπεδο είναι προϊόν μεταφυσικής. Οι προπονητές, είναι άνθρωποι που (οφείλουν να) δουλεύουν μέρα...

Best of internet